dinsdag 9 oktober 2007

Tequiero


Ik ben dus Tequiero en m'n vrouwtje gaat hier in mijn naam al m'n streken wat vertellen, haar niet altijd geloven over wat ik allemaal doe, want die zien al onze streken op een andere manier dan wij hondjes hé... Allé veel leesplezier hé en niet vergeten regelmatig eens opnieuw te komen kijken voor te lezen wat ik nog meer het uitgespookt hé...


Vrijdag 22juni 2007 zal me zeker altijd bijblijven als de dag waarop alles voorgoed ging veranderen... het was de dag waarop m'n nieuwe leven echt begon... Ik ging voorgoed die akelige gedachten en momenten uit Spanje vergeten en ik ging m'n hondeleven vol liefde gaan starten in België... alleen wist ik het o die moment zelf nog niet...
Nu eindelijk thuis gekomen weet ik wel beter, en ik begin goed te leven en geniet met volle teugen, ik geniet soms zo erg dat ik zelf al eens de wetten tegen de andere honden begin op te stellen...
Ze hebben me ook al gezegd dat ze me nooit meer zouden willen en kunnen missen, dat ik gewoon veel te lief en schattig ben... Dat het leven dat ik nu bij hen start zal voor eeuwig zijn en vol liefde en vriendschap, want ze zien me toch zo graag (haha da bewijst m'n naam ook hé)En ze vinden dat ik hele lieve schattige puppy oogjes heb, die ik steeds weet op te zetten als ik een opmerking krijg over m'n puppystreken (zoals m'n vrouwtje da noemt) ik noem dat gewoon genieten van het leven...
Ook hoef ik me nooit alleen te voelen als m'n mensjes eens weg moeten dan heb ik nog een heleboel dierenvriendjes rond me lopen en weet nu al te zeggen dat ik het met Whisky ongelofelijk naar m'n zin heb ookal ruikt die verschrikkelijk naar die rare dieren die op de weide rondlopen... Heb hier dus verschillende vriendjes in verschillende grote's en verschillende vormen, soms wel rare vormen zelf... Zo hebben we hier hondjes, katjes, paardjes, ratjes, visjes en een schildpad...


Mee de hondjes gaat het al suer goed enkel tegen Rottweiler Spiky durf ik m'n wetten al stellen... Woody is tja iets raars als je het mij vraagt en Whisky die zal super worden om mee te gaan rennen... De katjes vinden mij gelijk maar een raar wezen en houden nog afstand van me, enkel Ziepso denkt daar anders over... De paarden dat was, tja gewoon super raar, maar m'n vrouwtje vertelt daar straks wel meer over... De ratjes daar ben ik nog nie bij te betrouwen volgens 'n vrouwtje en ik geef haar eigenlijk wel gelijk, die kleine dingen zouden me wel smaken... De visjes zijn iets waar ik nie direct aankan en die nog weinig intresse bij me opwekken...
De schildpad wa het ook mag wezen heb ik nog nie gezien...
Allé in ieder geval nog heel veel leesplezier op onze blog
en vergeet niet nu en dan m'n nieuwe streken te komen lezen hé, want m'n vrouwtje beloofde me dat ze dagelijks ging proberen om m'n dagje te beschrijven, ik ben daar nu al zeker van dat het haar niet altijd zal lukken want ik eis echt al haar enige vrije tijd op... enkel nu niet, ik lig te slapen want heb de hele dag al feest gehouden in huis...
dikke poot van Tequiero


Geen opmerkingen: