woensdag 10 oktober 2007

Hermie


Ik ben dus Hermie en pas sinds 28 augustus in België
ik kom net zoals Tequiero uit het "zonnige" Andalusië,
Zonnig weer is het daar wel,
maar de zuiderse mentaliteit van de mensen ginder
ligt heel ver onder nul...
De mensen van het Shin (Spaanse honden in nood),
redden ons honden daar van die gruwelijke dingen die de mensen met ons doen...


"Hermie net in België samen met Tequiero"

Ikzelf ben gevonden toen ik 2à3 jaar was en ben naar El Refugio gebracht,
daar is het veilig voor hondjes zoals ik...
Ik was heel bang van mensen,
en kende die lieve aanrakingen en die lieve woordjes niet...

Nu geniet ik mee volle teugen van alle aanrakingen die ik krijg
en van de lieve woordjes die me worden toegefluisterd
Enkel ben ik nog steeds van vreemden wat bang...
maar ook dat betert wel hoor...


Thuis geniet ik van alles wat er te beleven valt,
ik was een hondje die niets van de huiselijk sfeer afkende,
en ik kan enkel zeggen dat ik me heel goed voel
en zelf ook al uitdagingen wil aangaan om mee m'n vrouwke te spelen...


Ze zeggen van mij dat ik een hele lieve ben
en dat ze me voor geen geld uit de wereld nog willen missen...



Ikzelf wil hier ook niet meer weg hoor,
want het leven bij mensen die om je geven is
Zaaaaaaaaalig...


pootje van Hermie...

Geen opmerkingen: